Självförtroende & självkänsla

Att ha självförtroende och en bra självkänsla innebär att du känner dig själv och accepterar den personen. Du vet om dina brister, men också dina bra sidor, och tycker om dig själv för den du är!

Jag tänkte fortsätta skriva om självförtroende och självkänsla sen, men först tycker jag att ni ska fylla i detta nedan för att lära känna er själv lite bättre. Sätt gärna dit mer än tre punkter, och skriv upp det någonstans!


Det bästa med mig:
-
-
-

Det sämsta med mig:
-
-
-

Saker som ger mig ångest:
-
-
-

Saker som gör mig glad:
-
-
-

Det här gillar jag på min kropp:
-
-
-

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tack för kommentaren på min blogg :) Och vilken underbar blogg du har! Här tittar man absolut in igen!! Ha en bra dag :)

2010-10-28 @ 08:26:56
URL: http://kristinalasan.blogg.se/
Postat av: Kathyja

=) Varsegood!

Ha en super dag

2010-10-28 @ 16:56:35
URL: http://kathyjana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0