Ja men det låter väl bra. Eller?


Smink, det nya ordet för "osminkad"?

Haha, jag kunde bara inte låta bli att kommentera en gammal artikel från VR där det står "Bli naturligt vacker!" Sedan kommer en mycket intressant ingress "I höst är det den osminkade looken som gäller. VR hjälper dig att fixa en osminkad look – utan att du känner dig osminkad."

Jag tyckte detta var så komiskt att jag blev tvungen att slänga in en kommentar "Så kan man ju också kalla det. Den osminkade looken MED smink.. hm,det går ju ihop.", ni måste väl ändå hålla med mig? De säger ju emot sig själva och vad är det för vits med att "slippa känna sig osminkad" när det är osminkat som ändå var inne till hösten?

Ibland blir man paff när man kommer på sig själv vad det är som man köper egentligen och hur lättlurade vi är.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hahaha, herregud. Vadå "bli naturligt vacker" - sådana rubriker gör mig vansinnig, vi är ALLA vackra när vi är naturliga. Man kan inte sminka sig naturligt vacker eftersom smink inte är naturligt. Detta är anledningen till att jag inte vill läsa sådana tidningar, man blir bara så arg.

2010-10-28 @ 13:27:26
URL: http://kristinalasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0